Модуль 4. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Адже з першого погляду питання як оцінити роботу дитини здається простим. Але це тільки так здається! Насправді існує багато видів оцінювання, стратегій, методів та інструментів оцінювання. Переконалася що оцінювання навчального проекту повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу. А також усвідомила, що учень за урок може отримати декілька оцінок за різні завдання та види роботи, це особливо стимулює пізнавальну активність. І який би не був рівень підготовки дитини, завжди знайдеться робота їй під силу, що принесе позитивні результати. Сподобалась таблиця З-Х-Д. Її можна практикувати не тільки в проектній діяльності, а взагалі при вивченні будь-якої теми.
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Адже з першого погляду питання як оцінити роботу дитини здається простим. Але це тільки так здається! Насправді існує багато видів оцінювання, стратегій, методів та інструментів оцінювання. Переконалася що оцінювання навчального проекту повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу. А також усвідомила, що учень за урок може отримати декілька оцінок за різні завдання та види роботи, це особливо стимулює пізнавальну активність. І який би не був рівень підготовки дитини, завжди знайдеться робота їй під силу, що принесе позитивні результати. Сподобалась таблиця З-Х-Д. Її можна практикувати не тільки в проектній діяльності, а взагалі при вивченні будь-якої теми.
Дякую!
ОтветитьУдалить