четверг, 9 января 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія
 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; Форми оцінювання мають критерії, тісно пов’язані з цілями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. Воно може відбуватися у різних формах.
  Найбільш мене зацікавили методи:
 - Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався (З-Х-Д);
- Мозкова атака, коли учні  придумують відповіді та висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою і пов'язують ці ідеї з попередніми знаннями і новими можливостями. (інколи діти пропонують "геніальні" за своєю нестандартністю і начебто простотою і наївністю ідеї).





Комментариев нет:

Отправить комментарий